18 november 2006

Soms staat de wereld even stil ...

Je stond nog aan het begin
maar zag niet meer de zin
van het leven in jouw wereld
vol problemen.

Je levenskaars bleef branden
je hart versteende en verzandde
tot je niet meer leven kon
onder de zon brandend in je hart.

Zodat je zelfbewust, ongehoord
ten einde raad, je laatste woord
voegde bij de daad
om eindelijk verlost te worden, gehoord,
pleegde je zelfmoord.

Verdrietig - boos ben ik
zo machteloos dat ik pas nu
te laat heb begrepen
hoe je gestreden, onnoemelijk geleden,
wanhopig hebt gebeden om raad.


Venne, 1985 - 2006

9 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

terug met beide voeten op de grond, je denkt terug na over het leven, over je eigen stommiteiten, over nog zoveel andere zaken, Venne niet zoveel supercontact mee maar toch altijd een klapke mee gedaan alsk em zag we gaan em missen toch een stuk bekend gezicht weg in de lochtink maar we zullen er zijn voor mekaar en mekaar steunen op zo momenten besefte maar hoe graag ge iedereen ziet love you all en Venne rest in peace my friend greets coach

18/11/06 6:15 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Verdomme Sven ... je zal gemist worden kerel. Meer dan je zelf ooit kon vermoeden.

Rust in vrede.

19/11/06 1:46 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

I'm tryin to hold on to what I believe in...

But my heart is in a coma...

You shall be missed my jesterbuddy...

I will always think about you... You won't be forgotten...

The In Flames' flame will be kept burning...

20/11/06 11:14 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Venne, ik zal je nooit vergeten, je zal voor altijd een plaatsje in mijn hart hebben. ik mis je zo verschrikkelijk... het zal nooit meer hetzelfde zijn zonder jou

21/11/06 7:09 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Venneke, mijn maatje, nog steeds. Ik zal je nooit vergeten...

21/11/06 8:57 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Beste vrienden en familie van Venne, en wie weet ook Venne zelf, als je ergens over de wereld waakt...

Toen ik nog regelmatig in de Lochtink kwam, een hele tijd geleden, deden wij toch altijd een kort of minder kort klapke tegen elkaar...
Tis niet dat we de allerbeste vrienden waren, of elkaar goed kenden, maartoch... Ge waart een plezier om bij rond te hangen, mee te babbelen, zot mee te doen, ...

Ik had geen idee hoe zwaar je het leven op deze wereld vond, maar het idee dat je nu de rust hebt waar je zo naar verlangde... Het verdriet verdwijnt er niet om, maar het is ergens een geruststelling.

Het ga je goed daarboven, of waar je ook bent

22/11/06 12:15 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Venne ik leerde je kennen in een zomer jaren geleden... De maks van een tijd, met jou was het lachen, soms was er ook eens een wat minder lollige bui maar die overwonnen we steeds weer!!

Nu je er niet meer bent besef ik echt wel dat je het zwaar had... Ook al heb ik het moeilijk dat je nu weg bent ik hoop dat je eindelijk de rust hebt die je zeker en vast verdient!!!

Een buddy om van te houden en die ik zeker en vast erg zal missen.

Bedankt Venne voor de mooie tijd!!
het ga je goed!!

27/11/06 11:44 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

bedankt gasten voor alles wat jullie voor sven hebben gedaan en drink af en toe nog eens een looza ace met een rietje

5/12/06 9:31 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Venne,Heb jou nooit echt goed gekent.. Heb jou misschien 3 maal gesproken en 5 maal gezien..
En toch..Ik mis je zo hard.. Wou dat ik toch de stap had genomen om je beter te leren kennen.. Jammer genoeg is me dat nooit gelukt.. Ik hoop , waar je nu bent, dat je het er goed hebt..We missen je verschrikkelijk hard jongen..

6/3/07 8:55 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage