27 juni 2006

30/6, 1&2/7: WerchterWatch

Komend weekend zal het in Werchter opnieuw vollen bak zijn. Een overvolle wei, lauw bier, slecht eten ... aah zalig! Alleen is het niet iedereen gegeven om daar meer dan 250€ voor op te hoesten. Vandaar dat we in de Lochtink op zoek zijn gegaan naar een ideaal vervangmiddel!

Heel het weekend volgen we zoveel mogelijk de gebeurtenissen op de wei. StuBru zal nonstop door de boxen schallen, en via internet gaan we proberen om live-stream beelden te projecteren.

Kom eens af! Want het gaat gezellig worden. We zorgen voor ons eigen festivalfood, we drinken uit plastic bekertjes en voor één keer is het kunnen laten van stinkende bierscheten een absolute must!

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

joo,
voor die sjorring van wechter e,
wij (chiro ommekeer) willen da gerust doen, maar wij hadden geen sjorpalen!
dit is opgelost door chiro sint jozef!
Donderdagavond zouden wij die sjorring komen maken! het enige probleem is dat de sjorpalen naar jh moeten worden gebracht (donderdag)
en weer terug (maandag)
mijn eerste vraag is: heeft er iemand een sleutel ( chiro sint jozef is naar wechter) Jo, freddy, ...?
en mijn tweede is: kan iemand voor vervoer zorgen?
ik ben de hele week nog aant werken, dus kan ik er zelf niet achter, wel heb ik enkele voorstelling:
* jurgen vraagt de camionet vant stad en vervoert ze daarmee
* willem, jij hebt ook een grote auto
* jasmijn, jouw vader?
dit zijn maar voorstellen, he!
ik vind trouwens niet omdat ik in allebei de verenigingen zit, dat ik daar voor moet zorgen!
groentjes
nele spanhove

28/6/06 12:09 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage